MENU

Job alert: commercieel bediende

Je neemt met een glimlach onder meer de communicatie, facturatie en klanten- en leveranciersopvolging onder handen. En je voelt je in je sas in een interieurbedrijf waar de klant steeds centraal staat. Fijn je te leren kennen, want misschien ben jij wel de commercieel bediende waarnaar we bij Artenic op zoek zijn.

 

Solliciteer voor de functie van commercieel bediende!

 

 

Wat Artenic jou te bieden heeft

Zien we potentieel in een nieuwe werknemer, dan bieden we die graag zekerheid. Een voltijds contract van onbepaalde duur heb je verdiend. Zo tonen we je meteen dat we vertrouwen hebben in jou en je capaciteiten. En ook qua verloning (incl. maaltijdcheques) kan je op je 2 oren slapen.

 

Je komt terecht in een innovatief en gedreven interieurbedrijf waar je vanaf dag 1 ondergedompeld wordt in een aangename werksfeer. Het Artenic team ontfermt zich over het ontwerp en de uitvoering van mooie, high end interieurprojecten voor particulieren en kan daarbij de ondersteuning van een sterke commercieel bediende zeker gebruiken. Het resultaat zijn realisaties die jou en het ganse Artenic team de nodige voldoening bezorgen. En we geven je de ruimte om bij te leren. Door een opleidingsplan op te maken voor de taken die je nog niet beheerst bijvoorbeeld. Maar ook door je de kans aan te reiken om te leren van collega’s.

 

 

Je takenpakket

Als commercieel bediende heb je een gevarieerd takenpakket:

 

Commercieel

• Je ontvangt telefonische oproepen & informeert de klanten

• Je onderzoekt de vraag van de klant technisch & commercieel

• Je stelt kostenramingen op & maakt zowel technische als commerciële gegevens over aan klanten

• Je maakt de planning op & communiceert die naar alle betrokkenen

• Je registreert bestellingen & controleert de voorwaarden

• Je volgt de levering van bestellingen op & checkt de leveringen vóór plaatsing

• Je regelt & behartigt de naservice

• Je volgt klanten en leveranciers op & stelt oplossingen voor

• Je verzorgt de communicatie naar alle betrokken partijen

• Je staat garant voor een klantvriendelijk onthaal & zorgt voor een continue bevoorrading van de koffieruimte

 

Administratief

• Je zorgt voor de administratie van het kantoor

• Je behandelt & behartigt ook alle andere dossiers

• Je verwerkt de professionele informatie & reglementering

• Je werkt de gegevens voor de opvolging van de activiteiten uit

• Je maakt onderhoudsfiches voor klanten

 

Beheers je bepaalde takken nog niet volledig en wil je bijleren? No worries. Wij voorzien een interne opleiding en tillen jouw expertise naar een hoger niveau.

 

 

Wat Artenic van jou verwacht

• Je bent communicatief: je kan zowel verbaal als schriftelijk overtuigend communiceren

• Je bent klantgericht & klantvriendelijk: je kan de wensen en behoeften van klanten inschatten & ernaar handelen

• Je werkt resultaatgericht: je tracht een vooropgesteld resultaat te bereiken met inachtneming van gedefinieerde kwaliteitsstandaarden

• Je weet hoe je moet onderhandelen: je kan een aanvaardbare oplossing vinden, steeds rekening houdend met de belangen van alle partijen

• Je bent flexibel: je past je makkelijk aan wijzigende omstandigheden aan

• Je werkt planmatig: je kan een waterdichte planning opstellen rekening houdend met tijd, ruimte en prioriteiten & daarnaast ook het verloop van projecten bewaken

• Je hebt min. 2 jaar ervaring & behaalde de 3de graad technisch secundair onderwijs in een administratieve richting

• Je spreekt Nederlands

• Je beschikt over de nodige (basis)kennis van:

o Administratie

o Dossierbeheer

o Bouw & afbraak

o Plannings- & opvolgingstools


 

Wat denk je – it’s a match? Solliciteer meteen. Vul het onderstaande formulier in of bel ons op het nummer 014 32 30 34.

Samen leveren we kwalitatieve interieurs, 100 % op maat van de klant

Voornaam *
Naam *
Telefoonnummer *
E-mailadres *
Waarom ben jij een meerwaarde voor het Artenic team? *

Laat je
inspireren.

Onze projecten
commercieel bediende interieurbedrijf voltijds contract bediende administratie

Zeg ‘ja!’ tegen je nieuwe interieur van de hoogste klasse!

Contacteer ARTENIC voor een uniek ontwerp op maat.

Maak een afspraak

Laat je inspireren in onze toonzaal:

Beerstraat 26, 2450 Meerhout

Onze showroom is enkel toegankelijk op afspraak, maar we zijn steeds telefonisch bereikbaar op:

Maandag:Ma:

9:00 - 12:00 en 13.00 - 17.00

Dinsdag:Di:

9:00 - 12:00 en 13.00 - 17.00

Woensdag:Wo:

Gesloten

Donderdag:Do:

9:00 - 12:00 en 13.00 - 17.00

Vrijdag:Vr:

9:00 - 12:00 en 13.00 - 17.00

Zaterdag:Za:

9:00 - 12:00 en 13.00 - 16.00

Zondag:Zo:

Gesloten

Vul je gegevens in en bekijk
de 5 interieurtips van Artenic

Voornaam*

Achternaam*

E-mailadres*

GSM-nummer*

Verzenden